داغترين |جالب ترين |مطالب |روز دنيا|بازاريابي شبكه اي
آموزش.کامپیوتر.دانلود.آهنگ
نوشته شده در تاريخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, توسط |

 

 دانلود Hide IP Platinum v4.02 نرم افزار مخفی کردن IP و جستجوی پنهان در اینترنت

IP شماره ایست که به هر کامپیوتر متصل به اینترنت داده میشود تا بتوان به وسیله آن شماره به آن کامپیوتر دسترسی داشت. این عدد برای کامپیوترهایی که حالت سرور دارند و نیز کامپیوترهای کلاینتی که معمولا به روشی غیر از شماره گیری (Dial Up) به اینترنت وصل هستند، عددی ثابت و برای دیگران عددی متغیرمی باشد و در هر بار وصل شدن به اینترنت این شماره عوض میشود یعنی هر بار که شما با شرکت ISP خود تماس گرفته و به اینترنت وصل می شوید، عددی جدید به شما نسبت داده میشود.در پست امروز نرم افزاری قدرتمند برای مخفی کردن IP کامپیوتر را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. Hide IP Platinum نام نرم افزاری قدرتمند برای مخفی کردن IP و پنهان ماندن در اینترنت است. این نرم افزار به صورت اتوماتیک IPهای باز قابل دسترس در اینترنت را شناسایی کرده و به عنوان پروکسی از آن استفاده می کند.با مخفی ماندن در اینترنت و جلوگیری از نمایش ID کامپیوتر،علاوه بر اینکه می توانید به صورت ناشناس در اینترنت به جستجو بپردازید، دیگر نگران حمله هکر ها و دزدی اطلاعات خود نخواهید بود. 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:, توسط مصطفي مختاري نيا |

بسیاری از کاربران اینترنت داخل کشور برایگذشتن از سد فیلترینگ سایت‌های  مستهجن و سایت‌هایسیاسی، به سراغ نرم‌افزارهای فیلترشکن، سایت‌های پروکسی و همچنین VPN رفتهو این رجوع کاربران به استفاده به این روش‌های عبور از فیلترینگ، باعث رشد فزایندهفروش اکانت‌های نرم‌افزارهای فیلترشکن و VPN شده است. ضمناین که با جستجوی کوتاه در اینترنت، با سایت‌های داخلی ارایه دهنده اشتراک VPN روبه‌روخواهیم شد که آزادانه و بدون هیچ ترسی، شماره حساب اعلام کرده و اقدام به فروش غیرقانونی اشتراک VPN می‌‌کنند.



نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1391برچسب:شبکه, توسط مصطفي مختاري نيا |

چگونه دو کامپیوتر را با کابل USB یکدیگر متصل کنیم؟

آیا می دانید که می توان 2 کامپیوتر را با یک کابل USBــ USB ساده به یکدیگر متصل کرد؟

اگر دو کامپیوتر در خانه یا محل کار
خود دارید که برای استفاده اشتراکی از فایلهای موجود در هر کدام می خواهید
آن دو را به یکدیگر وصل کنید. این روش یکی از سریعترین روشهای موجود است.

برای اتصال دو کامپیوتر استفاده از یک هاب یا روتر همیشه کار معقولی نیست. بلکه استفاده از یک کابل USBــ USB بسیار کاربردی و عملی تر است. با این روش حتی می توانید اتصال اینترنتی را بین دو کامپیوتر به اشتراک بگذارید.


 



ادامه مطلب...
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:ترفند, توسط مصطفي مختاري نيا |

No Hack!

هک شدن ممنوع!

روش‌های رایج هک پسورد اکانت‌های اینترنتی به همراه آموزش جلوگیری و مقابله در این مقاله با چند روش مرسوم هک که با کمی مراقبت و دقت می‌توانید از به دام افتادن در آن‌ها پیشگیری کنید، آشنا می‌شوید...روش هایی که در این مقاله به آن پرداخته می‌شود, از رایج ترین روش‌هایی هستند که قربانیان زیادی را گرفتار خود می‌کنند...



ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.